javascript:; IRAES 21 "Iraunkortasuneko Eskolen Sarea 21": marzo 2012
"Iraunkortasunerako Eskola" errekonozitutako Euskadiko ikastetxeen sarea

Red de los centros de Euskadi con el reconocimiento de "Escuela hacia la Sostenibilidad"

2012/03/22


SAN JOSE FLOREAGA IKASTETXEAN ASTE SANTU ONDOREN
Gure kasuan eskolako foroa dugu martxoaren 22an. Horregatik IRAESeko lana atzeratu beharrean aurkitu gara. Aurreko ikasturtean LHko 3.ziklokoak hartu zuten parte eta oso gustora geratu ginen. Aurten aldaketa batzuk ditugu.
1-LH 3.mailatik DBH 4.mailarte (denak hartuko dute parte, hau da, 400 ikasle inguru)
2- Bi taldetan banatuko gara CONFINT aurkezpena egiteko, alde batetik LH eta bestetik DBH.
3- Antzokian elkartuko gara eta han AURKEZTUKO dugu zein izango den aurtengo LANA eta aprobetxatuko dugu ESPANIAKO CONFINT ezagutarazteko ikasleei. Apirilaren 27an.
4- Ondoren gelaka landuko dugu eragileak/akzioak... tutoretzan.
5-Gela bakoitzeko ordezkariekin elkartuko gara maiatzaren 10ean.Euskadiko CONFITera zeintzuk joango diren aukeratu (ikasle beraiek).
6-Martxan jarriko ditugu aukeratutako akzioak.


Espero dugu maiatzaren 28rako dena PREST izatea. Beno ba, aurten dinamika BERRIA probatu behar dugu.
Laster arte

2012/03/09


Estimado Sr. Secretario General de las Naciones Unidas ...




Como parte de la etapa previa a la Cumbre de la Tierra Río +20 en Brasil en junio de 2012, la organización The Living Rainforest se complace en anunciar el lanzamiento de su Concurso Internacional de Ensayo para Escuelas: "Estimado Sr. Secretario General de las Naciones Unidas..."


Queremos escuchar lo que los jóvenes piensan que los gobiernos y los líderes mundiales deberían estar haciendo para construir un futuro más sostenible en el planeta Tierra.


La competencia y el debate están dirigidos a estudiantes de primaria (7-11 años) y estudiantes de secundaria (11-16 años) y sus profesores, ya sea en escuelas oficiales o en el hogar. El ganador del primer premio en ambas categorías serán invitados a asistir a la Cumbre de Río +20 de la Tierra en Río de Janeiro los días 20-22 de junio de 2012, junto con un campeón del profesor y el tutor los padres. Las 15 ganadoras las escuelas primarias y secundarias serán invitados a participar en el debate anual de las escuelas en la selva Vivir los días 16-17 de mayo de 2012, y los ensayos premiados serán presentados ante la Secretaría General. 


El premio puede ser importante, pero más lo es hacer llegar las voces de los jóvenes al Secretario General de  la ONU, Sr, Ban Ki-moon. Tenemos la Carta de Responsabilidades de Brasil, el Manifiesto de Vitoria-Gasteiz, vuestras ideas y aportaciones...


Más información en: http://www.livingrainforest.org/explore/schools-debate/

2012/03/07

Eskolako Confint: Jesus Obrero prest!

Gu ere bai. Gasteizen, Jesus Obreron, Martxoaren 22an, ospatuko dugu III eskolako Confint-a.

Agur bero bat,

Jesus Obreroko Ingurumen Batzordea 



2012/03/06

ESKOLAKO CONFINT garatzeko garaia heldu da!!!

Nire ortuko sagarrondo batzuetan udaberria jada heldu da!!!

Franciscanas de Montpellier: Una papelera con patines

UNA PAPELERA CON PATINES

               Había una vez un colegio muy bonito situado en un verde valle junto a unas montañas en el norte del País Vasco.
Este centro escolar tenía varios patios grandes y unos jardines preciosos con árboles, arbustos y una gran variedad de flores.
El alumnado y todas las demás personas del centro cuidaban cada rincón con esmero y así, durante el curso, disfrutaban observando en cada estación los cambios que les brindaba la propia naturaleza.
En primavera era un espectáculo admirar cómo se vestían los árboles y descubrir, como si de la paleta de un pintor se tratara, la variedad de colores en las flores.
Todos eran ecologistas y hermanos de la naturaleza, como diría San Francisco. Hasta llegaron a plantar hortalizas en un huerto.
Para saber más: aquí.

2012/03/05

Aitor eta Maria "irakasle" klaustroan


Olatz - San Jose Floreaga (Azkoitia)
AITOR ETA MARIA IRAKASLE KLAUSTROAN
Aurrekoan komentatu genuen nola EA21eko koordinazio bilera batean aurkeztu genuen power point baten bidez CONFINTean bizitakoak.
Ba orain, beste pausu txiki bat eman dugu. Irakasle klaustroan aurkeztu dugu otsailaren 27an. Berrogeita hamar irakasleen aurrean jarri ginen gure esperientziak kontatzeko. Ez pentsa erraza izan zenik baina ezin genezakeen horrelako aukerarik galdu.
EA21eko koordinatzaileak esan digu, oso gustura gelditu zirela irakasleak eta askok ZORIONDU egin gaituzte. Badakizue, poliki-poliki …
INGURUMENAREN ALDE!

2012/03/01

Ikasleen Deia eta Confint-esp Vizcaya ikastetxean


Ana-C. Vizcaya (Zamudio)


Hona hemen nola egiten ari garen deialdia eta nola kontatzen diegun ikaskideei Estatuko Confint - en hartutako akordioak.


Bizkaia Ikastetxean, ikasleen, irakasleen artean deialdia zabaltzen saiatzen ari gara. 
Nola? DBH- ko ikasleek hitzaldiak eman zieten Lehen Hezkuntzakoei, Confint - eko ideak eta deialdia zabaltzen.